En liten lista för den som vill.

Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? Aa, redan haft.
Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? Nja, eller skulle vara Fanny då.
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? Ja kanske de, tror nog de.
Har du någonsin pussat någon som varit hög? Nej de tror jag då inte.
När var senaste gången du spydde? Nyår.
När var senaste gången du var sjuk? Minns faktiskt inte.
Hatar du någon just nu? Nja, kanske.
Vem tog senast på din rumpa? Jag själv.
Har du syskon som är äldre än 21? Jo en.
Saknar du någon just nu? Ja de är klart.
Är du längre än de flesta i din ålder? Ja, nästan iallafall.
Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? Skulle säga ''go for it!!!''
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? Jo, dock har jag för kort tunga så det går tyvärr inte.
Känner du någon som är oskuld? Jo, jag vet väl någon. Men dom som jag känner så är jag tveksam.
Brukar du tänka innan du talar? Nja, ibland.
Skulle du någonsin kunna tatuera dig? Jo kanske det.
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? Nja, man lär sig med tiden att släppa är det rätta.
Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? Jo, om jag vill berätta allt så.
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? Eftersom jag bor i lägenheten själv(eller okej, men fanny också oftast) så skulle dom inte de, för då hade dom inte vetat om det ifall de skulle hända.
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? Hade ju varit tråkigt, men dom lär sig väl med tiden skulle jag tro om det var så.
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det. Sant eller falskt? Oftast sant.
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? Jo.
Är du en elak person? Tycker jag väl inte. Men jag kan vara elak, om de behövs.
Vad lyssnar du på just nu? Fanny som borstar tänderna.
Tror du att andra människor tycker illa om dig? Man hoppas ju på inte, men finns alltid någon.
Är du lycklig? Jo, de funkar.
När grät du senast? Jag vet inte, en vecka sen kanske.
Vad drack du senast? åååh vet inte hur de stavas???? ljouse? djouse?!! haha...
Tror du att två ex kan vara vänner? Ja absolut!
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? Ja de är klart.
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? Vänner och familj så klart!

Nu ska jag slå igång en film sen ska jag och Fanny sova, gonatt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0