Mitt 2010

Januari.

Jag inled året med att vara hos Nellie med en massa människor. Den andra januari for vi till Arjeplog. Umgicks med alla som vi umgicks med förut där. Jag, Nellie, Foppa, Stefan, Biffen, Pontus, Jeppe och Kevin. Det var nog sista gången vi umgicks allihopa. Jag fick mitt första mvg i skolan, i en bild uppgift. Jag fick byta navelpiercing. Jag försökte bli ljushårig, men det slutade med att jag färgade håret i en brunröd nyans.
 



Februari.

Vi spelade våra första matcher hemma, dock kunde jag inte spela eftersom jag fick på mig en förkylning som varade i en månad typ. Sen var det en kväll, alla hjärtans dag då jag, Maja, Nellie, Hanna och Frida var hos Nellie till en början. Dock kan jag inte säga om det var en trevlig eller en hemsk kväll. Lite av vardera skulle jag tro. Jag fick mitt första mvg på ett prov.



Mars.

Minns att Nellie och Pontus kom till mig och väckte mig klockan 9, jag gick ner för att duscha och då jag kommer tillbaka så sover båda två, vilket dom gjorde ett par timmar. Jag bakade bullar med Nellie och hennes mamma. Jag, Maja och Nellie sålde fika på prästberget då det var skidtävling. Jag tycker det är lite kul att sitta och sälja saker. Maja sydde mig en jättefin klänning. Nellie fyllde femton, som vi firade. Jag och Nellie var även och sjöng på ens födelsedagsfest. Jag, Maja och Nellie umgicks rätt mycket.






April.
Jag och Nellie for till min stuga själva. Varför vet jag inte, men det gjorde vi iallafall och tokade oss galet mycket, vilket ledde fram till dessa snygga bilder. Vi for och körde skoter efter vägarna och gjorde snöfigurer. Provade färga håret ljust igen, vilket blev riktigt fult och jag färgade mörktbrunt/rött hår. Det var prao, jag och Maja praoade en vecka i hemavan, fast Maja sov mest så det sög ganska mycket. Vi praoade även en vecka på traktor och husvagnsservice.






Maj.
Skolavslutningen började närma sig. Jag beställde hem minst 3 olika klänningar för att bestämma vilken jag skulla ha då. Jag och Maja var och kollade på Nellies konfrimation. Jag, Maja och Nellie umgicks varenda helg i princip. Vi började även umgås med Elina Jonsson, som jag aldrig umgåtts med tidigare! :)




Juni.
Det sista i skolan gjorde man klart, det var skolavslutning, som var supertrevlig. -sommaren hade tagit fart! Vi åkte till Piteå Summer Games för sista gången någonsin! Jag färgade håret i en färg som.. Svart. Eller det gjorde både jag och Nellie fast vi skulle få mörkbrunt, lite otur för oss.








Juli.
Umgicks med Maja och Nellie i princip hela tiden. Jag, Maja, Matte, Peter, Niklas och Tommy for till Trästocks en sväng för vi inte hade bättre för oss. Sen for vi även dit dagen efter, då med Krille och Jens istället för Tommy. Vi tryckte ihop oss 5 i baksätet ändå till Skellefteå. Haha, men kul hade vi. Sen var det pdol och min födelsedag.









Augusti.
Skolan började om, Maja fyllde år(bilden på oss är från då hon fyllde år 2009) . Fotbollen började närma sitt slut och innebandyn började.




September.
Vi tog skolfoto. Var i arjeplog och träffade på Jim och Anton. Jag och Nellie var i tyskland.





Oktober.
Var och såg min bror på modevisningen, vi hade fotbollsavslutning, Jim och Anton sov här. Och jag färgade håret på Jim. Jag och Nellie bodde på hotel i Luleå. Jag köpte min pärla <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0