En innan man ska sova.

Ditt namn? – Kajsa.
Födelseår? – 1995.
Stjärntecken? – Lejonet.
Spelar du något instrument? – Försöker mig ju på gitarr, men de blir mindre och mindre nu..
Vart bor du? – Arvids :)
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? – Min bror ville iallafall att jag skulle heta Jens.
Är du singel? – Svar ja.
Vem ringde du senast? – Bror min.
Senast kramat? – Nellie skulle jag tro.
Senast pussat? – Emil.
Sov du ensam inatt? – Ja, tråkigt nog.
Vill du gifta dig? – Det får man ju se i framtiden.
Vem sov du hos senast? – Har ingen aning, sover nästan alltid hemma. Men.. Jag gissar på hos Nellie.
Vem sov hos dig senast? – Emil.
Varit på dejt den senaste månaden? - Nej inte de.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? – Nä.
Vill du ha barn? – Ja kanske. I framtiden.
Saknar du någon nu? - ja, vem gör inte?

Är du snäll? – Ja, så gott de går.
Är du blyg? – Nej kan jag inte påstå.
Tycker du att du har fin dialekt? – Haha, tycker den låter vanlig. Men då man hör någon på tvn från norrland låter de förjävligt.
Ögonfärg? – Gröna.
Syskon och deras ålder? - 2 bröder. 19 och 22.
Klass? – 9abc.
Min dröm i livet? - ta mig in på gymnasiet, flytta just nu.
Brukar du läsa horoskop? – jaa, ofta.
Sängstorlek? -  vet inte, vid 2 meter tror jag?
Din mobiltelefon? – en röd.
Hur svarar du i mobilen? – hallå?
Hur svarar du i telefonen hemma? – hej det är Kajsa.

Låt just nu? – Just nu... Drop in the ocean lyssnar jag på just nu iallafall.
Vad vill du ha just nu? – jag vet precis och de är ju en liten hemlighet :)
Höger eller Vänsterhänt? – höger.
Språk? – svenska.
Rädd för? – jag har börjat bli lite rädd för bilar, lastbilar och traktorer är värst.
Har du körkort? – am iallafall :)
Mjölk i kaffet? – om de är så, så ja.
Röker du? – nej inte de!
Sjunger du? – ja, oftast.
Den starkaste du vet? - förutom mig själv... nja... svårt att komma på någon.
Kommer du överens med dina föräldrar? – ja, de klart
Din hårfärg och frisyr? - typ gul/blond/orange/brunt och långt platt.
Favoritfärg på kläder? – svart, vitt, blått, brunt.
När drack du sprit senast? - vecka sen
Sprit, cider, vin eller öl? – öl är äckligast av de.
Dricker du alkohol? – har hänt.
Tar du droger? – nej inte de
För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? - inte mkt.
Tatueringar du har? – ingen alls :)
Piercingar du har? – har 8 i öronen tror jag? och en i naveln.
Hur ser din plånbok ut? – svart liten i skinn :)
Favoritårstid? – sommar, men vintern är allt bra härlig ibland.
Favoritdjur? – hund.
Favoritämne i skolan? – musik eller vet inte längre.. kanske
Favoritartist/grupp? – har ingen aning.
Gillar du när det åskar? – haha, nej fy.
Vad är syftet för ”nej”? – att man inte vill.
Sover du tungt? – nej inte speciellt.
Drömmer du mardrömmar? - inte hemska drömmar. Men drömmar som kan innehålla vissa personer /saker som gör de till en mardröm.
Humör just nu? – trött, ont i halsen, har ont.
Favoritgodis? – choklad, eller salt och surt isamma.
Sommarplaner? - flytta, vänner, fylla år, massa kulit. resa.
Hur många kuddar sover du med? - har 7 i sängen tror jag.
Längtar du mest efter just nu? - hm. massor.
Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? - Ulla, som min morfar var tillsammans med. Vi fyllde år samma dag också :]
Har du några högklackade skor? – ett antal.
Längtar du till din nästa födelsedag? - ja, fyller alltid år på pdol så de är kul :)
Skulle du kunna ha silikonbröst? – haha ja
Jag älskar - en massa.
Jag hatar? - inte så mkt.
Det sista du sa högt? -  minns inte :)


Godnatt, hör att sängen ropar på mig :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0