Att få tiden att gå.

Vilken färg har dina skor?
Har en massa olika färger på dom, blåa, röda, lila, vita, men dom flesta är svart.

Vem är nummer 9 i din kontaktlista?
Anton Larsson.

Vilka finns i din "mottagna samtal"lista?
Har nummer från 2 December så är rätt många. Men Maja, Pappa, Nellie, Emil, mina bröder, Bea, Carro, Markus, Majas pojkvän, Patte osvosv.

Vilka namn finns i din smsinkorg?
Den är nytömd.

Vem kysste du senast?
Haha, hemlis.

Vem kramade du senast?
Muttis.

När såg du din bästa vän senast?
Maja idag. Nellie igår och Madde i onsdags tror jag.

Din favoritfilm?
Svårt, älskar alla Wallander och Beck filmer. Men Wallander- indrivare är bättre än dom alla.



Din favoritlåt?

Man kan inte välja ut en enda låt, men just nu är Stuck with each other - Akon & Shontelle rätt bra.

När vaknade du imorse?
Halv 9, lite för sent.

Gillar du hästar?
Ja, jag skulle vilja ha en själv. Haha, jag och Bea satt och kolla på hästar på blocket för några veckor sedan.

Vilket är det bästa året hittils?
2010, 2009.

Är du kär?
Nä, jag tror inte de.

När drack du alkohol senast?
Timmys födelsedag.

Har du en blogg?
Ja, http://kkajsaaman.blogg.se för er som missat :)

Vilken klass går du i?
9abc.

Ditt favoritband?
Har ingen aning, Takida är rätt bra.

Din favoritartist?
Svårt, akon kanske.

Thåström eller Håkan Hellström?
Lyssnar aldrig på någon av dom.

Göteborg eller Stockholm?
Minns inte då jag var i Göteborg, så Sthlm.

Vars bor du?
Arvidsjaur.

Vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista?
What's my name - rihanna.

Vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista?
Where ever you will go - Jay smith.

Vem skrev åt dig på msn senast?
Hampus.

Vem skrev du senast sms med?
Emil.

Vem ringde dig senast?
Maja i morse tror jag.

Om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser?
En bild då jag hade nyfärgat hår.

Har du MVG i något? Isåfall vad?
Ja, två ämnen. Hemkunskap och Musik.

Vad vill du jobba/jobbar som?
Frisör står nog topp 1.

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
Hm, vet inte. Skelle för två veckor sen kanske.

Är du vig?
Inte det minsta.

Har du varit tillsammans med två samtidigt?
Haha, nej tur de.

Uppsatt hår eller hängande?
Hängade är snyggare, uppsatt är skönare.

Vem skrev åt dig på Facebook senast?
Minns inte, emil tro jag de va.

Vad stod det i din senaste händelse?
Hanna Forsberg gillar din kommentar ''knäpp :)'' i hennes inlägg.

Bästa killkompis?
Det varierar, men Emil, Elias och Patte.

Favoritdryck?
7up.

Vad ska du göra i sommar?
Flytta, umgås med mina vänner, ha kul osvosvosv.

Vart vill du resa innan du dör?
thailand igen. tyskland igen. Och en massa andra fina ställen.

Kommentarer
Postat av: jimlindeborg - du vet att du vill kolla

Sv; haha, det var väl tur att det började att växa då ;)

2011-02-01 @ 17:43:15
URL: http://jimlindeborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0